
فهمیده ام که معمولی بودن شجاعت می خواهد.xa0xa0آدم اگر یاد بگیرد معمولیxa0xa0باشدxa0نه نقاشی را میگذارد کنار ،xa0xa0نه دماغش اگر معمولی است را عمل می کند،xa0xa0نه غصه می خورد که ماشینش معمولی است،xa0xa0نه حق غذا خوردن در یک سری از رستوران هایxa0xa0xa0معمولیxa0را از خودش میگیرد،xa0xa0نه حق لبخند زدن به یک سری آدمها را،xa0xa0نه حق پوشیدن یک سری لباس ها را،xa0xa0حقیقت این است که "ترین "ها همیشهxa0xa0xa0در هراس زندگیxa0می کنند.xa0xa0هراس هبوط(سقوط) در لایه آدم های "معمولی".xa0xa0واین هراس می تواند ح...
ادامه مطلب
xa0اگر تو نبودی، شمعدانی های لب پنجره،xa0xa0این گونه زیبا گل نمی کردند و عطر سیب،xa0xa0دیگر معنایی نداشت.......
ادامه مطلب