دیدگاه آدم ها از دوست داشتن..

خرید بک لینک

آدم نمی داند در درون قلب دیگران چه می گذرد.


وقتی كسی می گوید «دوستت دارم» مشخص نیست

كه چرا و چگونه دوستت دارد


دلیل به وجود آمدن این حس كه او دوست داشتن

فرض كرده، كدام خصوصیت توست


و خود این حس در قلب او چقدر با چیزی كه تو

«دوست داشتن» قلمداد می كنی متفاوت است

یادم می آید بچه بودم (شش-هفت ساله).


عكسی توی كتابی كه مال خواهر بزرگترم بود دیدم


یك نقاشی ساده از دو تا بچه (یك دختر، یك پسر)

كه داشتند با هم حرف می زدند


دختر به پسر گفته بود: «من ماهی خیلی دوست دارم»

و توی ابر فكر بالای كّله اش، یك ماهی قرمز داشت

توی تُنگ شنا می كرد


بعد پسر گفته بود : «من هم همینطور!» ... و توی كله ی

او یك ماهی بود كه داشت توی ماهیتابه جلزو ولز میكرد


یادم می آید تا مدتها هر وقت می خواستم بگویم فلان

چیز را "دوست دارم"، به تته پته می افتادم كه حالا نوع

دوست داشتنم را چطور توضیح بدهم تا اشتباه نشود


تا همین امروز هم فكر می كنم به هر كس گفته ام

«دوستت دارم» نفهمیده چطوری دوستش داشته ام،

واگر كسی جایی پیدا شده كه خیال کرده مرا دوست دارد

در نهایت به شیوه ی خودش دوست داشته


هر قدر سنم بیشتر میشود کمتر به قضاوت مردم

در مورد خودم اهمیت میدهم.


از این رو هر چقدر مسن تر میشوم بیشتر از زندگی لذت میبرم


حذف کردن آدمها از زندگیم به این معنی نیست که از آنها متنفرم


معنای ساده اش این است که برای خودم احترام قائلم


هر کسی قرار نیست به هر قیمتی تا ابد با من بماند


زندگی به من آموخت که هر اشتباهی تاوانی دارد


و هر پاداشی بهایی


پنیر مجانی فقط در تله موش یافت ميشود

من حیرون تواین روزاهواتوکردم...

ما را در سایت من حیرون تواین روزاهواتوکردم دنبال می‌کنید

برچسب: دیدگاه,آدم,دوست,داشتن, نویسنده: بازدید: 29 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 13:21

صفحه بندی