اگر تو نبودی، شمعدانی های لب پنجره،
این گونه زیبا گل نمی کردند و عطر سیب،
دیگر معنایی نداشت....
من حیرون تواین روزاهواتوکردم...ما را در سایت من حیرون تواین روزاهواتوکردم دنبال میکنید
برچسب: دل نوشته,دل نوشته ها,دلنوشته های عاشقانه,دلنوشته های غمگین,دلنوشته غمگین,دلنوشته های حسین پناهی,دلنوشته های کوتاه,دلنوشته های من,دلنوشته های ناب,دلنوشته های دلتنگی, نویسنده: بازدید: 26