
xa0تو بیا که یارمی صاحب اختیارمی تو عزیز دلمیxa0xa0xa0xa0آخه من چی کار کنم که بگی عاشقمیxa0من می خوام سر بزارم رو شونهxa0هاتxa0xa0xa0بخونم از خودم و دلم براتxa0xa0تا بدونی که چه دیوونه دلمxa0xa0xa0من که هستیم و گذاشتم زیر پاتxa0xa0xa0من می خوام دستای گرمتو بگیرم تو بگی دوستم داری واست بمیرمxa0xa0تو بیا که یارمی صاحب اختیارمی تو عزیز دلمیxa0....xa0...
ادامه مطلب