
آدم نمی داند در درون قلب دیگران چه می گذرد.xa0وقتی كسی می گوید «دوستت دارم» مشخص نیستxa0xa0 xa0 كه چرا و چگونه دوستت داردxa0 دلیل به وجود آمدن این حس كه او دوست داشتنxa0xa0 xa0فرض كرده، كدام خصوصیت توستxa0 و خود این حس در قلب او چقدر با چیزی كه توxa0xa0 xa0 «دوست داشتن» قلمداد می كنی متفاوت است یادم می آید بچه بودم (شش-هفت ساله).xa0 عكسی توی كتابی كه مال خواهر بزرگترم بود دیدمxa0 یك نقاشی ساده از دو تا بچه (یك دختر، یك پسر)xa0xa0 xa0 كه داشتند با هم حرف می زدندxa0 دختر به پسر گفته بود: «من ماهی ...
ادامه مطلب